| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Nowy Peugeot 508 SW
dodano: 2018-06-14 11:07:49, dodał: Redakcja, źródło: Peugeot

Kilka miesięcy po zaprezentowaniu fastbacka, PEUGEOT ujawnia wersję SW nowego PEUGEOT 508. Czeka nas zupełna nowość. Nowy PEUGEOT 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake i łamie wszystkie kanony obowiązujące na konkurencyjnym rynku modeli kombi w segmencie D.

Niska i dynamiczna sylwetka nowego PEUGEOT 508 SW przykuwa uwagę. Atletyczna elegancja współgra z praktycznym podejściem do przestronności, pojemności i dostępności bagażnika. Model jest wyposażony w najnowszej generacji PEUGEOT i-Cockpit® i ma niewielki promień skrętu. Dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady. Doskonały układ jezdny nowego PEUGEOT 508 SW wpisuje się w pełni w DNA marki i zapewnia kierowcy znakomite wyczucie nawierzchni i perfekcyjną kontrolę ruchów nadwozia. Wysoka efektywność, bezpieczeństwo i najwyższej klasy komfort były od początku wpisane w założenia techniczne projektu, co zapowiada intensywne doznania.

Nowy PEUGEOT 508 SW zostanie zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2018 roku, a jego sprzedaż w Europie rozpocznie się w styczniu 2019 roku.

Po bezkompromisowym fastbacku nadszedł czas na kombi! Jest tak samo wyraziste i zapiera dech w piersiach! Za sprawą nowego PEUGEOT 508 SW marka potwierdza swoją przemianę i wzbogaca ofertę o model o spektakularnej sylwetce i osiągach. Nasza ambicja, aby uczynić PEUGEOT najlepszym producentem klasy Premium na rynku aut popularnych, staje się rzeczywistością i to w najpiękniejszy sposób” - Jean-Philippe IMPARATO, dyrektor generalny PEUGEOT.


Segment wciąż zdominowany przez nadwozia kombi

W Europie segment D liczy 1,4 miliona samochodów. W ostatnich dziesięciu latach udział nadwozi typu kombi w tym rynku był nadal największy, pomimo rosnącego wachlarza ofert i typów nadwozi, w tym SUV-ów. W Europie co trzeci samochód sprzedany w segmencie D to kombi. Oferta dostępna w tym segmencie dzieli się na tradycyjną ofertę dużych i przestronnych kombi, w większości oferowanych przez producentów samochodów seryjnych, oraz ofertę modeli Premium, która łączy w sobie praktyczność nadwozia kombi z bardziej dynamiczną sylwetką. Cel marki PEUGEOT jest całkowicie jasny: Chcemy stworzyć obiekt pożądania, przełamać tradycyjne kanony oraz zaoferować samochody o atletycznej i nowoczesnej sylwetce, dotychczas zarezerwowanej dla nielicznych producentów segmentu Premium.
TAGI: #Peugeot #508 #SW

Przeczytaj również

Encyklopedia Motoryzacji

Copyright 2016-2023



Partner techniczny TMNET.PL