Jetta stanie się nową marką Volkswagena w Chinach
dodano: 2019-03-18 11:34:41, dodał: Redakcja, źródło: Volkswagen
Dzięki nowej marce JETTA Volkswagen zamierza jeszcze bardziej wykorzystać swój potencjał rynkowy w Chinach. Marka JETTA oznacza wyjątkowy stosunek jakości do ceny.
„
Dzięki marce JETTA zamkniemy lukę między uznaną marką VW w segmencie największych wolumenów, a mobilnością na poziomie podstawowym, która stanowi około jednej trzeciej na rynku chińskim i jest obsługiwana głównie przez lokalne marki. W ten sposób znacznie zwiększymy zasięg naszego rynku” stwierdza Jürgen Stackmann, członek zarządu Volkswagena odpowiedzialny za sprzedaż.
W gamie modeli JETTA znajdzie się jeden sedan i dwa SUV-y. Samochody nowej marki mają być produkowane przez FAW-Volkswagen w Chengdu. Rozpoczęcie sprzedaży planowane jest na trzeci kwartał tego roku.
W ofercie marki Jetta mają się znaleźć dwa modele typu SUV
„
W Chinach Jetta odgrywa niezwykle cenną rolę jako model Volkswagena. Przyniosła mobilność masom, tak jak niegdyś Garbus w Europie. Do dziś jest to jeden z najpopularniejszych modeli Volkswagena w Chinach - prawdziwa ikona. Właśnie dlatego przekształcamy model w markę po raz pierwszy w historii Volkswagena” dodaje Stackmann.
Nowe podejście ma być również przyjęte w sprzedaży. JETTA utworzy własną sieć dealerów i podejdzie bezpośrednio do klientów za pomocą innowacyjnych formatów sprzedaży - cyfrowych salonów sprzedaży, centrów handlowych i mobilnych ciężarówek. Do końca roku około 200 dealerów zaoferuje nową markę.
W ofercie marki Jetta nie zabraknie również modelu z nadwoziem sedan
W ubiegłym roku na rynku chińskim Volkswagen dostarczył 3,11 miliona pojazdów (spadek o 2,1 procent w stosunku do poprzedniego roku). Z udziałem wynoszącym prawie 50 procent Chiny są największym jednolitym rynkiem Volkswagena. W 2018 r. Volkswagen dostarczył 30-milionowy samochód Volkswagen chińskiemu klientowi.
Przeczytaj również