Wtrysk bezpośredni Multijet 2 Common Rail sterowany elektronicznie z turbo i Intercooler
Układ napędowy
Skrzynia biegów:
manualna - 6
Napęd:
FWD
Sprzęgło:
suche, jednotarczowe, hydrauliczne
Zawieszenie i układ hamulcowy
Zawieszenie przód:
niezależne typu McPherson z wahaczami przytwierdzonymi do belki pomocniczej, sprężynami spiralnymi, amortyzatorami teleskopowymi i drążkiem stabi
Zawieszenie tył:
sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi, amortyzatorami teleskopowymi i elastycznym
Hamulce przód:
Tarczowe wentylowane - 280x24mm / 280x28
Hamulce tył:
Tarczowe - 280 mm
Masy
Masa własna:
1860 kg
Masa całkowita:
3000 kg
Ładowność:
1140 kg
Dane eksploatacyjne
Poj. zbiornika paliwa:
90 l
Zużycie paliwa (NEDC)
Katalogowe spalanie - cykl mieszany (NEDC):
6.10 l/100km
Emisja CO2 (NEDC):
161 g/100km
Klasa emisji:
EURO 6
Osiągi
Prędkość maksymalna:
155 km/h
Stosunek masy do mocy:
14.31 kg/KM
Oceny
Ten model nie był jeszcze oceniany.
Fiat Ducato III (Typ 250/290) Furgon L1H1 (2014-obecnie) nie był jeszcze oceniany.
Bądź piewszą osobą która oceni ten model. Dodaj ocenę modelu >>
Podane dane techniczne są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych. Redakcja serwisu MotoBase.Pl dokłada wszelkich starań by prezentowane dane techniczne były zgodne ze stanem faktycznym i nie ponosi odpowiedzialności za powstałe błędy w czasie wprowadzania tych danych. Dane techniczne są zazwyczaj wartościami uśrednionymi i najczęściej dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym. W niektórych wersjach i konfiguracjach wyposażenia mogą one się różnić. Informacje w dokumentach technicznych pojazdu mają pierwszeństwo przed informacjami opublikowanymi na tej stronie.