| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Nowa era Volkswagena ze zmienionym logotypem
dodano: 2019-09-10 16:06:49, dodał: Redakcja, źródło: Volkswagen

Podczas rozpoczynającego się we Frankfurcie Salonu Samochodowego niemiecka marka Volkswagen prezentuje nowe. Ta zmiana rozpoczyna nową erę w Volkswagenie, erę elektrycznych samochodów z rodziny ID.



Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r. Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen.

Pierwszy model z nowym logotypem - Volkswagen ID.3 - jest również pierwszym przedstawicielem nowej elektrycznej rodziny ID
Pierwszy model z nowym logotypem - Volkswagen ID.3 - jest również pierwszym przedstawicielem nowej elektrycznej rodziny ID


Kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. Wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że „Nowy Volkswagen” zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu

Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce


Komentarze

Encyklopedia Motoryzacji

Copyright 2016-2019



Partner techniczny TMNET.PL