| kontakt
Najczęściej czytane:
Tradycja zmieszana z nowoczesnością - Corvette kabrio
dodano: 2019-10-04 08:48:23, dodał: Redakcja, źródło: Chevrolet Europe

Chevrolet Corvette zadebiutował w 1953 roku jako kabriolet. Również ósma generacja Corvetty Stingray otrzymała nadwozie typu kabriolet. Jednak najnowsze wcielenie legendarnej Corvetty jest inna niż jej poprzednicy.

Chevrolet w lipcu zaprezentował nową generację modelu Corvetta Stingray Coupe - najszybszą i najpotężniejszą generację w historii. Największą zmianą w modelu była długo wyczekiwane centralne umieszczenie układu napędowego, co pozwoliło na stosowanie jeszcze mocniejszych silników.

Wersja kabriolet podobnie jak coupe napędzane jest potężnym wolnossącym silnikiem ośmiocylindrowym w układzie widlastym o pojemności 6,2 litra. Small Block V-8 LT2 oferuje potężną moc 495 KM (369 kW) i 637 Nm momentu obrotowego przekazującego siłę napędową do ośmiobiegowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów, która zapewnia błyskawiczną zmianę biegów i doskonałe przenoszenie mocy.

Kilka miesięcy temu wprowadziliśmy na rynek pierwszego Chevroleta Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie, a teraz podnosimy poprzeczkę jeszcze wyżej dzięki pierwszemu w historii kabrioletowi Corvette z twardym dachem

Brian Sweeney - wiceprezes Chevrolet USA



W nowej generacji modelu Corvette kabriolet zastosowano twardy dach. Hardtop zapewnia większe bezpieczeństwo, wycisza kabinę oraz poprawia wygląd w porównaniu do konstrukcji z miękkim dachem. Dach składający się w dwóch części można złożyć w ciągu 16 sekund nawet podczas jazdy z prędkością do 30 km/h. Sterowanie dachem odbywa się za pomocą sześciu precyzyjnie kontrolowanych silników elektrycznych. Standardowo twardy dach malowany jest w kolorze nadwozia - opcjonalnie dostępny jest w metalicznym kolorze Carbon Flash.

Nowe wcielenie Chevroleta Corvette z nadwoziem kabriolet trafi do produkcji pod koniec pierwszego kwartału 2020 roku.

Przeczytaj również

Najczęściej czytane:

Copyright 2016-2023



Partner techniczny TMNET.PL