| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:
Nowe Porsche 911 Turbo S
dodano: 2020-03-04 09:39:21, dodał: Redakcja, źródło: Porsche

Porsche przedstawia prawdziwą fabrykę mocy ukrytą w skórze nowej generacji modelu 911. Oto nowe Porsche 911 Turbo S oferujące prawdziwe DNA marki: moc, dynamikę i komfort. Model dostępny będzie w dwóch odmianach Coupé i Cabriolet.

Moc

Sercem Porsche 911 Turbo S jest nowy 6-cylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3,8-litra doładowany dwiema turbosprężarkami VTG. Moc osiągana przez nową jednostkę sięga 650 KM (478 kW) co oznacza wzrost aż o 70 KM (51 kW) w porównaniu do poprzednika! Wzrósł również maksymalny moment obrotowy o 50 Nm do poziomu... aż 800 Nm! Siła napędu przekazywana jest na dedykowaną dla modeli Turbo 8-biegową dwusprzęgłową przekładnię. Ulepszony napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management potrafi przenosić do przednich kół nawet 500 Nm momentu obrotowego.

Dynamika
Nowa konfiguracja układu napędowego przekłada się na jeszcze lepsze osiągi. Pierwsza setka na liczniku gości po 2,7 sekundy, druga po 8,9 sekundy licznik szybuje zaś do 330 km/h.

Wersja Turbo przeszła modyfikacje techniczne połączone ze zmienioną stylistyką. Zwiększyły się rozstawy kół, a co za tym idzie urosła też szerokość samochodu dzięki poszerzonym nadkolom, które kryją... z przodu 20-calowe obręcze z 20-calowe oponami w rozmiarze 255/35, z tyłu 21-calowe z ogumieniem w rozmiarze 315/30. Zmieniony jest również charakterystyczny przedni pas z szerszymi wlotami powietrza. Przeprojektowany został również pneumatycznie rozkładany przedni spoiler i tylne skrzydło by poprawić docisk.

Dla poprawy sportowych wrażeń 911 Turbo S otrzymało nowej generacji zawieszenie PASM - szybsze i precyzyjniej kontrolowane amortyzatory zapewniają zwiększoną stabilność przechyłów, przyczepność przy wysokich prędkościach w zakrętach.

Komfort

Wnętrze nowego Porsche 911 Turbo S jest połączeniem wysokiej próby materiałów, sportowego designu i nowoczesnych technologii. W standardzie otrzymujemy pełne wykończenie skórą i elementy ozdobne z włókna węglowego. Sportowe fotele posiadają aż 18-kierunkową elektryczną regulację. W centralnej części znalazł się ekran systemu multimedialnego o przekątnej 10,9 cala, za doznania muzyczne odpowiada zaś nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Cena...

Nowej generacji modele Porsche 911 Turbo S można zamawiać u dealerów. Cennik wersji Coupé startuje od 1 077 000 zł. Nieco droższe jest 911 Turbo S Cabriolet kosztujące 1 143 000 zł.

Przeczytaj również

Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:

Copyright 2016-2023



Partner techniczny TMNET.PL