| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Mazda CX-30 wyrosła na hit sprzedaży
dodano: 2020-09-11 08:58:40, dodał: Redakcja, źródło: Mazda

Mazda CX-30 trafiła na polski rynek we wrześniu 2019 roku, a już sprzedała się w ponad 2 tysiącach egzemplarzy. Z takim wynikiem kompaktowy SUV stał się drugim najchętniej wybieranym modelem japońskiej marki w naszym kraju.

Dokładnie 2132 egzemplarzy Mazdy CX-30 dostarczyła do nabywców polska sieć sprzedaży w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Plasowana pomiędzy miejskim CX-3, a flagowym CX-5 uzupełniła ofertę w niezwykle popularnych samochodów typu SUV. O doskonałym pomyśle wprowadzenia modelu CX-30 świadczy, że wyprzedza w statystykach sprzedaży obecne od lat modele Mazda CX-5 czy Mazda6. Przegrywając jedynie... z miejskim SUV-em Maździe CX-3.

Jakich wyborów dokonywali Polacy?

  • aż 34% stanowiły modele wyposażone w innowacyjny silnik benzynowy 2.0 Skyactiv-X o mocy 180 KM
  • 55% to modele wyposażone w automatyczne skrzynie biegów
  • 44% polakierowane zostały kolorem Soul Red Crystal.

    To, co jest dla nas przyjemnym zaskoczeniem, to popularność wysokiej wersji wyposażenia Hikari, na którą decyduje się niemal 53% osób mimo, że Mazda CX-30 już w podstawowej wersji Kai jest najlepiej wyposażonym seryjnie samochodem w swoim segmencie.

    Piotr Nowak - Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland



    Mazda CX-30 jako jeden z niewielu przedstawicieli swojego segmentu dostępna jest w wersji z napędem na cztery koła. Co piąty klient wybrał właśnie taki wariant. Udział napędu AWD ma spore szanse się zwiększyć dzięki promocji Mazdy.

    Wprowadzamy ofertę specjalną, w której proponujemy Mazdę CX-30 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G i układem AWD z rocznika 2019 w cenie porównywalnego samochodu z napędem na przód.

    Piotr Nowak - Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland

    Przeczytaj również

  • Encyklopedia Motoryzacji

    Copyright 2016-2019



    Partner techniczny TMNET.PL