Specyfikacja techniczna 1.6 E-Tech Full Hybrid 145
Silnik
Rodzaj napędu:
Układ hybrydowy (HEV)
Paliwo:
benzyna
Układ i liczba cylindrów:
R 4
Pojemność skokowa:
1598 cm3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Liczba zaworów:
16
Moc maksymalna:
90 KM (107 kW) / 5600 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy:
148 NM / 3600 obr./min.
Moc maksymalna silnika elektrycznego:
49 KM (36 kW)
Maksymalny moment obrotowy silnika elektrycznego:
205 Nm
Moc maksymalna silnika elektrycznego (II):
24 KM (18 kW)
Maksymalny moment obrotowy silnika elektrycznego (II):
50 Nm
Moc maksymalna układu hybrydowego:
145 KM (107 kW)
Układ napędowy
Skrzynia biegów:
bezstopniowa automatyczna
Napęd:
FWD
Zawieszenie i układ hamulcowy
Zawieszenie przód:
kolumny McPherson
Zawieszenie tył:
oś półsztywna
Hamulce przód:
tarczowe wentylowane
Hamulce tył:
bębnowe
Masy
Masa własna:
1370 kg
Masa całkowita:
1900 kg
DMC przyczepy z hamulcem:
750 kg
DMC przyczepy bez hamulca:
720 kg
Akumulator
Rodzaj akumulatora:
Li-Ion
Pojemność akumulatora:
1.2 kWh
Dane eksploatacyjne
Poj. zbiornika paliwa:
48 l
Zużycie paliwa (WLTP)
Zużycie paliwa - średnie (WLTP):
4.8 l/100km
Średnia emisja CO2 (WLTP):
107 g/km
Klasa emisji:
EURO 6e
Osiągi
Prędkość maksymalna:
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h:
10.6 s.
Stosunek masy do mocy:
15.22 kg/KM
Oceny
Ten model nie był jeszcze oceniany.
Renault Captur II E-Tech (2024-obecnie) nie był jeszcze oceniany.
Bądź piewszą osobą która oceni ten model. Dodaj ocenę modelu >>
Podane dane techniczne są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych. Redakcja serwisu MotoBase.Pl dokłada wszelkich starań by prezentowane dane techniczne były zgodne ze stanem faktycznym i nie ponosi odpowiedzialności za powstałe błędy w czasie wprowadzania tych danych. Dane techniczne są zazwyczaj wartościami uśrednionymi i najczęściej dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym. W niektórych wersjach i konfiguracjach wyposażenia mogą one się różnić. Informacje w dokumentach technicznych pojazdu mają pierwszeństwo przed informacjami opublikowanymi na tej stronie.