Trzecia generacja Citroëna C3 przebiła milion
dodano: 2021-05-30 12:31:48, dodał: Redakcja, źródło: Citroen Media
Citroën świętuje przekroczenie miliona wyprodukowanych egzemplarzy wprowadzonej na rynek w listopadzie 2016 roku trzeciej generacji modelu C3. Łącznie od wprowadzenia na rynek miejskiego Citroëna w 2002 roku fabrykę opuściło ponad 4,5 miliona egzemplarzy modeli C3.
Citroëna C3 można śmiało określić jako wizytówkę marki. Milion wyprodukowanych egzemplarzy w niespełna pięć lat od debiutu to zasługa ogromnej popularności modelu. Pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy w swoim segmencie, aż na siedmiu rynkach europejskich C3 stanęło na podium. Miejski Citroën stał się ulubieńcem klientów z Francji, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Portugalii, Danii, Słowacji i Bułgarii.
Niewątpliwie kluczem do sukcesu miejskiego Citroëna jest ogromna liczba kombinacji spersonalizowania wyglądu zewnętrznego obejmująca prawie 100 kombinacji. Wyróżnić swojego Citroëna C3 możemy dzięki:
- 7 kolorom nadwozia,
- 4 pakietom kolorystycznym lub barwnym akcentom na obudowach świateł przeciwmgłowych i panelach Airbump®
- 4 kolorach dachu
- 3 elementom ozdobnym dachu.
Ciekawie prezentuje się przekrój wybieranych wariantów wśród miliona klientów:
- 41% zamówień obejmuje bogato wyposażone wersje (Shine oraz Shine Pack)
- 65% sprzedaży obejmuje opcję dwukolorowego nadwozia
- 68% sprzedaży obejmuje opcję paneli Airbump®.
Również na naszym rynku ogromną popularnością cieszą się „wyższe” wersje wyposażenia - około 60% sprzedanych modeli w Polsce stanowiła wersja wyposażenia Shine.
Przeczytaj również