| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:
Dwa miliony sukcesu - Dacia Duster
dodano: 2022-02-08 08:23:01, dodał: Redakcja, źródło: Dacia (Renault Media)

Dacia Duster – model który sprawił, że SUV-y stały się dostępne dla wszystkich świętuje sprzedaż 2 mln samochodów do niemal 60 państw.

Dacia Duster swój rynkowy debiut miała w 2010 roku. Z miejsca stała się przebojem, bowiem Dacia zaproponowała kompaktowego SUV-a w niezwykle przystępnej cenie. Dodatkowymi atutami modelu były jego dobre zdolności terenowe – dzięki wariantowi z napędem na cztery koła.

Klienci którzy zdecydowali się na zakup Dustera mieszkają w niemal 60 krajach – co sprawia, że rumuński SUV pokonał chyba wszystkie drogi na świecie - od mroźnej Syberii po marokańską pustynię.

Dacia Duster sprzedała się w dwóch milionach egzemplarzy
Dacia Duster sprzedała się w dwóch milionach egzemplarzy


W jakich krajach najchętniej wybierają Dacię Duster? W top 5 znalazły się:
Francja – 454 707 egzemplarzy
Włochy – 258 102 egzemplarze
Niemcy – 210 776 egzemplarzy
Turcja – 152 406 egzemplarzy
Hiszpania – 124 271 egzemplarzy.

Kto wybieraj Dacię Duster? Nie ma konkretnego grona odbiorców. W zależności od regionyu na świecie na zakup Dustera zdecydowało się:
- w Wielkiej Brytanii - najwięcej kobiet.
- w Turcji nabywcy Dustera są najmłodsi (średnia wieku 42 lata) i najczęściej mieszkają z rodziną (62% z dziećmi).
- we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i we Włoszech nabywcy Dustera bardzo lubią spędzać aktywnie czas na powietrzu: 23% spośród nich lubi spacery i piesze wycieczki, 12% uwielbia jazdę na rowerze, a 9% podróże.
- ponadto w tych samych pięciu krajach 44% klientów mieszka na wsi, 30% w małym mieście, 10% w średnim/dużym mieście, a 11% na przedmieściach. 56% z nich twierdzi, że kupili Dustera z uwagi na cenę, 20% z uwagi na styl, a 16% ze względu na przywiązanie do marki.

Przeczytaj również

Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:

Copyright 2016-2023



Partner techniczny TMNET.PL