| kontakt
Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:
Opel z nowym wizerunkiem
dodano: 2020-12-04 10:55:44, dodał: Redakcja, źródło: Opel Press

Opel jest kolejnym producentem, który podkreśla rozpoczęcie nowej ery w motoryzacji poprzez aktualizację logotypu marki. Nowe logo charakteryzuje się odmienioną „błyskawicą” oraz nową czcionką „Opel Next”. Wszystko otoczone neonowym odcieniem żółtego.

Zmiana logotypu związana jest z nowym obliczem marki. Transformacja rozpoczęła się wraz z prezentacją nowej generacji modelu Mokka z charakterystyczną nową „twarzą” - przednim panelem Opel Vizor, i nową koncepcją kokpitu – Pure Panel.

Nowy wygląd niemieckiej marki poznamy już w pierwszej połowie 2021 roku – kiedy do salonów trafią nowe modele – Mokka i Crossland.

Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość.

Patrick Fourniol - dyrektor ds. marki Opel



Opel stawia na prostotę eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. Zarówno w stylistyce nowych modeli jak i w nowym logo. W nowym wydaniu pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy, a napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — nowe paliwo na nowe czasy.

Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją VELOCITY McCANN, a czcionkę „Opel Next” zaprojektowała agencja Monotype.
TAGI: #Opel #Logo #2021

Przeczytaj również

Encyklopedia Motoryzacji
Najczęściej czytane:

Copyright 2016-2023



Partner techniczny TMNET.PL